Olli Helenius- Aikalisä
^ löyty tollanenkin helmi tuolta myspacen maailmasta. Suosittelen kyllä kuuntelee, jos tykkää suomalaisesta pop/rock/gospel -musiikista. Ei siis kuitenkaan mikään "jeesustelubiisi" oo kyseessä, vaan ihan sellanen Radio Nova -biisi. :) Kuuntele se siis täältä: www.myspace.com/ollimuzik

Viimenen viikko huhtikuuta. Aikahan on menny hitto kun iltamissa. Outoa, että tuolla töissäkin on tullu oltuu nyt jo kuukauden verran. siitä alkaa nykyisin jopa pitää, aamut vituttaa kyl edelleenkin kun ei vaan jotenkin kehtais soittaa kenellekään siinä ennen kymmentä. Iltapäivällä alkaa taas oleen vähän liian väsyny olo, ei vaan jotenkin jaksa keskittyy enää ihan täysillä. Ihan jees hommaahan toi puhelinmyyntikin on, ainut huono puoli tossa oikeestaan on se, että ton työn arvostus on ihan sairaan alhaalla. Ei siis niinkään ne asiakkaat joille soitetaa sano sitä, enemmänkin lähipiiri säälii, että oot tollaseen paskaduuniin joutunu. Ei siis jostain syystä innosta ihan hirveesti huudella siitä, että mä ylipäätänsä oon töissä.
    Ärsyttää. Siitä yhestäkään tunnu saavan oikeen mitään otetta. Mesessäkään ei tahdo saada oikeen minkäänlaista keskustelua, pysyy vaan sellasella yleisellä tasolla kokoajan. Ei sillain, en mä sitä odota, että koko elämänkertansa se siihen vuodattais, mutta jotenkin toi aihealueet tyyliin "sää", ei oiken jaksa innostaa. Ja jostain syystä mä en osaa vaan jatkaa sit niistä yleisistä aiheista vähän henkilökohtaisempiin, en vaan tiedä, että miks. Yleensä ei oo ollu mitään ongelmaa, nyt taas tuntuu tökkivän kaikki. Ehkä "vikaa" on siinä toisessakin osapuolessa kin. En tiä.
    Turhauttaa vaan tää. HALUIS ihastua, tutustua. Mä todellakin haluisin oppia tuntemaan sitä ihmistä paremmin. Mutta se tekee siitä jotenkin liian vaikeeta. Enkä mä ees osaa sanoa, että miten se sen tekee. Vai tekeekö edes? Äääähg. Pitäis varmaan vähän hellittää, vaikka en mä kyllä mitenkään hyökkäävä tai mitään sellasta oo ollu, ehkä päinvastoin. Ajatukset sitten lentääkin ihan eri tasolla. No, ainakin se tossa pari päivää sitten soitti mulle. Mä voisin soitella sinnepäin sit vaikka vapun tienoilla. :> Kokeillaan nyt ainakin.