Lapsuuteni kesät sumuun vajonneet, palasiksi muistojeni läjään hajonneet
Palapelin kokosin paksuin rukkasin, ihmetellen minne kaikki palat hukkasin
En unta saanut ja näin.. jäin miettimään..

Kaiken minkä muistan aika kutistaa, mä sitä pelkään, sua tahdon rutistaa
Kuullut olen ikuisuuteen kaiken piirtyvän, ja kaiken suhteen, kaiken siirtyvän

Niinkuin kuuluu asiaan kaikki tähdet, kuu ja kaikki muu, aikakin
Niin myös aikanaan sinä lähdet, pois häipyy taikakin, siksi rakastan sua nyt

Oli mielessäni elämäni olemattomuus, kuun takaa mulle nauroi ikuisuus
Ei huomista, ei eilistä, vain tämän hetken voi nähdä peilistä

Niinkuin kuuluu asiaan..

Valovuosiensa takaa tähdet vilkkuen, unelmille ihmisen hiljaa ilkkuen
Tiedänhän että pieni oon, kun siltä tuntuu mahdun hyvin kainaloon

Niinkuin kuuluu asiaan..

Aamu sarastaa, öiset hetket varastaa, meidät valo hukuttaa, meidät unohtaa..

-----------------------------------------------------------------------------------

Voi juma, että mä rakastan tota biisiä. Melkein meinaa silmät kostua. Tää biisi on mulle ehkä yks henkilökohtaisimmista, tärkeimmistä, itkettävimmistä ja ja ja ja kaikkea. Rakkaus. Lukekaa sanat ja jos pystytte niin kuunnelkaa toi biisi. Mun elämääni.

    Hitto sentäs, ei oo oikeen mitään järjellistä kirjotettavaa. Taas sitä samaa ruikutusta olis tarjolla, mut taidan jättää sen tälläkertaa väliin. Masentaa vaan vähän, kun äiskä vähän vihjas, että ei voitais koko syyslomaa olla siä. :| Nyt vaan huolestuttaa, että miten sitä Pepeä sit ehtii näkeen jos se on viikot jossain päin Suamee töissä ja vaan vkl kotona? Mikko on luultavasti saanu meille hommaa syyslomaks, joten pitäis varmaan sillain mennä, että ollaan viikolla siä. Tai siis, yleensähän ihmiset ei vkl töitä niin kauheesti paiski ja viikonloppu kuluu rentoutuessa. Elikkäs pikkasen pistää sit vituttaan jos tarttee perjantaina jo pakata kamppeet ja lähteä kotia näkemättä välttämättä ees Pepperiä. :'< No joo, nää on taas näitä mun varaudupahimpaaneimikäänkuitenkaanmeeniinkunhaluisit- huolia. Pessimisti prkl.

     Päivän positiivisia puolia? Yhteiskuntaopin kokeesta selvisin hengissä. Puoliakaan tajuamatta. Saattaa se silti läpi mennä. Ehkä. Äikästä ei tullu B:tä. Tuli C. Melko positiivista joo. Jäi kolmen pisteen päähän M:n rajasta. >.< Nyt vaan toivotaan, että joko arvosanarajat laskis pikkasen tai YTL parantais mun pisteitä. Melko epätoivosta. Musta tuntuu, että nää kirjotukset menee ABC-meiningillä. Enkusta jos tulee A niin voi saatana.

    Ah, sainpas kuitenkin kortin tänään. Slovakiasta tuli, eka kortti siältä. :) Tosin, ei noita muutenkaan oo kauheesti viä kerääntyny. 8 virallista ja yks epävirallinen. :D mut ihan kiva alku on kuitenkin. Kivaa saada muutakin kun mainoksia ja laskuja postista. Tosin tänään tuli noita kaikkia. Postinjakaja varmaan pyörittelee silmiään kun yht'äkkiä tänne korpeen alkaa sinkoilla kortteja eri puolilta maailmaa.

    Miljoona asiaa olis tekemättä. Mitään en haluais alottaa. Taidan jatkaa vaan dataamista. Noulaif. Enkä sinne Aleksin synttäreillekään lähteny. Mä en kyllä tajua, miten ne aikoo saada Lauran Alppikseen sisälle?! Alaikäsenä se ei tuu pääseen ees tälläsen peräkylän ainoaan kuppilaan. Tää on taas tätä jätkien logiikkaa, huomataan sitten ovella, että "kappas meillähän onkin yks alaikänen matkassa. Mitäs tehdään?" Ja pahasti pelkään, että ne keksii erään punasen omakotitalon ja kaks siä asuvaa tyttöä. Mennäänpäs Suville ja Sinille kahville. No ette kyllä helvetissä tuu. Antakaa mun olla rauhassa.