Tappara-HPK 3-2! :) Eka peli PITKÄÄN aikaan minkä mä näin. No, telkkarista kylläkin, mut oli se siltikin viihdyttävää. Ketutti sillon kun piäntä oravaa kun maikkari lopetti Hockey Nigtin ja lätkää rupes tuleen maksullisilta kanavilta. Ketuttaahan se viäläkin, mut on jo tottunu. No, sitä paremmalta maistuu noi pelit kun harvakseltaan näkee.
    Oli taas ihan perinteinen lätkäfiilis. Kynnet lyheni muutaman sentin ja muutenkin sai jännittää ihan loppuun asti. Kirjosanat lentää ja siinä välissä kauhee hihkuminen tai voihkiminen, aina tapauksesta riippuen. Laatuviihdettä sanon mä.
    Tästä pääseekin hianosti kiemurrellen mun äikän esseekokeeseen. Kirjotin sen aineiston pohjalta fanituksesta. Mulla oli ainakin ittelläni hauskaa kun mietti kaikkia fanituksen yleispiirteitä mitä mä oon itessäni tai kavereissa huomannu. Tai varsinkin Mikossa. :) No, ei se aine ihan hirveen hyvin menny, tuli 35 pistettä, mut kuitenkin mä olin siihen ite aika tyytyväinen. Jostain syystä. Siitä aineistosta jäi mieleen varsinkin yks lause: "Fanius on 90% tuskan sietämistä." Taitaa pitää paikkansa?

- Ikuinen kirvesrinta