Dingo- Nimeni on Dingo

Käytiin tänään kattoos Tiian piäntä koiranpentua, Suloa. :) Olipas muuten sulonen ilmestys. ^^
1048326.jpg Onneks ees toinen meistä edustaa. Ja se en oo muuten mä. Pikkunen on American Akita ja näyttää muuten ihan pehmolelulta. Tuli kauhee koirakuume kun tota sai paijailla. ^^ No, tänä iltana mä keskityn varmaan sitten Sessin ruttaamiseen ku pakkohan sitä on jotain päästä halimaan. :>
    Mullon ihan kauhee halipula. :< Tai, lähinnä mulla on ikävä Pepperin haleja. Mulla on ikävä kaikkea sitä, mikä siihen ihmiseen liittyy. Mut en tiä, että mitä mun pitäis tälle ikävälle sit tehdä. En mä nyt soittaakaan voi! Ehkä pitää vaan jaksaa. Miettii, miten mahtavaa se on sitten, kun sen pitkästä aikaa taas näkee. Mutta niin, pitkästä aikaa, koska?
    Fäk, mua alkaa pelottaa, että Mikko on ihastunu muhun. Mutta en mä sille mitään voi sanoo, kun en ihan varma tosta oo. Kuitenkin kaikki merkit mun mielestä siihen viittais. Ja oon mä kuullu vähän sellasta juttuukin, tosin siitä on jo vähän aikaa. Ärsyttää vaan, jätkä kun oli ennen yks mun parhaista kavereista ja nyt se vetää ihan överiks yrittämällä olla jotain, mitä se ei oo. Ollaan kyllä siitä sille sanottu ja sen käyttäytyminen muuttukin sen jälkeen. Muta ei kuitenkaan kokonaan entiselleen. Rasittaa, kun se yrittää hakee mun huomiota kaikilla mahdollisilla tavoilla, enkä mä tietenkään osaa sanoo sille, että ny riittää.
    Kuitenkaan sillä ei oo PIENINTÄKÄÄN mahdollisuutta muhun. Mä en todellakaan voi kuvitella seurustelevani sen ihmisen kanssa. En oikeesti missään tilanteessa. Se on kaverina tosi jees (jos sille päälle sattuu, toisinaan taas niin helvetin rasittava), mut poikaystävää siinä ei oo tippaakaan. Mä en yksinkertaisesti koe siihen minkäänlaista vetoa. Miten ton sitten osais sille sanoo ja mieluiten vielä niin, ettei se kauheesti loukkaantuis? Auttaisko se, jos mä kertoisin avoimesti, että mulla on jo henkilö, jonka mä haluan? Muttah, samalla se juttu taas leviäis eteenpäin, enkä mä oo varma, että haluunko mä sitä. Ainakaan tässä vaiheessa. No, ehkä mä viä vähän aikaa kattelen miten tilanne kehittyy.