Pauli Hanhiniemi- Irwin ja Badding

Mulla on tänään ollu tosi aikaansaava olo. :) Johtukohan se sitten siitä, että pääs koulusta jo 12 ja oli KERRANKIN aikaa tehdä jtn kotihommiakin. Ma en tiädä. Noh kuitenkin, sain vihdoin imuroitua tän kämpän. Noille villakoirille on näytetty imuriakin viimeeks varmaan kuukausi sitten, ettäh.. Mut siihenkin on hyvä selitys. Niinkun mulla aina. ;) Enhän mä oo ikinä ees viikonloppuja kotona ja miten hitossa mä keskellä viikkoo rupeisin siivoomaan jos koulusta pääsee neljän maissa (ja myöhemminkin jos on autokoulun teoriat)? Emmä vaan jaksa.
    Mut nyt tää viikonloppu on varmaan eka kahteen kuukauteen, minkä mä vietän kotona. Tavallaan rentouttavaa, joo. Mut sit samaan aikaan mä mitein, että mitä helvettiä mä tänne jäin. Olisin voinu lähtee vaikka Lempäälään. Kaks viikkoa siitäkin, kun siä viimeeks on käyny. Ikävä. Varmaan ny marraskuun lopussa tulee seuraavan kerran lähdettyä. Pakkohan mun on. Muuten tähän ikävään kyllä kuolee. Pepestäkään kuulunu mitään pitkään aikaan... Ahistaa. Mä en kyä oo varma, että jos se oli tää viikko/viikonloppu kun se siä Saksassa on. Mut silti.
    Joululomaks sain töitä. :) Pääsee Sporttimatille, mahtavaa! Ja mikä parasta: melkein kaks viikkoa Lempäälässä. Mikä olis oikeesti parempi joululahja? Olis ihan loistavaa, jos pystyis sit menee sinne Pepperin (vai jonkun sen kaverin?) mökille uudeks vuodeks. Pitää varmaan kysellä, et olisko se tarjous viä voimassa, kun se joskus pari kuukautta sitten sitä ehdotti. No mut, kuitenkin mä tuun oleen UV:n Lempäälässä.
    Ainut ongelma täsä kahden viikon tripissä on Sessi. Kuka me saatais sitä hoitamaan...? Olli ja nää on kyä vähän lupaillu, että ne kävis heittään sille ruokaa parin päivän välein, mutta mä en siltikään tiä, et uskltaisinko jättää sitä kuitenkaan niin pitkäks ajaks yksin. :/ Pitäisköhän iskältä kysellä, josko se meidän piänen huolis siks aikaa. Se vaan ei yleensä vaikuta kauheen riemastuneelta siitä, että mä vietetään niinkin paljon aikaa Lempäälän suunnalla. Tai sitten mä vaan kuvittelen niin. No jaa, pitää kattella sitäkin sit lähempänä joulua. Mut kuitenkin nyt on alustvasti kalenteriin merkattu, että juna lähtee kohti Lempäälää 26.12, eli sitä odotellessa. <3