Sadetanssi- Suuria satuja

Yllättävän kauan sillä yhellä puhelinsoitolla kesti. Oikeestaan nyt vasta iski se karu todellisuus, se kauhee ikävä takasin. Mä oon viikon ajan yrittäny olla ajattelematta Pepeä yhtään enempää kuin on tarvis. Mä en jaksais kiusata itteäni aina tällä ikävällä. Pakkohan siitä on vähäks aikaa päästä eroon. Vaikka sitten sillä, että yrittää ajatella mitä tahansa muuta kuin sitä. Mutta samalla mä pelkään, että jos en ajattele niin unohdan. Ja unohtaa mä en halua.
    Pahimmassa tapauksessa (mikä muuten on helvetin todennäköistä) me ei nähdä kymmeneen viikkoon. Miten helvetin paljon siihen aikaan voikaan mahtua? Ahistavia ajatuksia siitä, että mitä jos se ei ookkaan niinkuin ennen. Mitä jos "me" ei ollakaan enää mitään? Mitä jos se ei oikeesti oo ees ikävöiny mua? Mä en jaksais. Kun tuntuu, että tänä aikana kun en oo sitä nähny, siitä on tullu jotenkin tärkeempi. Vaikka sehän on ihan outoa. Eihän me ees kunnolla pidetä yhteyttä! Mä yritän vaan joka päivä saada itteäni soittamaan tai ees tekstaamaan sille, enkä prkl sitäkään saa aikaseks. Miksei se vois vaan lähtee joku toinen vkl sinne Saksaan...
    Vituttaa, kun tuntuu, että mä oon taas niin saatanan heikko, ressukka, pikku tyttö joka haluu roikkua isossa pojassa. Ja helvetinmoisella teiniangstilla kuorrutettuna. Njamiii. Mua vituttaa tää mun oma käytös. Oikeesti. Mutta mä en tiedä, mitä tehdä. Kertokaa te.

No joo, Pepe-angstin lisäks mulle ei kauheesti muuta kuulukkaan. Saatiin tänään tosin tietää yo-kokeiden lopulliset tulokset. Äikän ja enkun arvosanat nous. :> Äikästä tuli M, enkusta C ja matikasta B. Eipä noihin voi olla kun suht tyytyväinen. Enkkuun varsinkin. Mä oon ihan kädetön kieliopissa, joten toi C on mulle melkein sama kun L. :D Tavotteet kohdillaan nääs.
    Ny oon iskällä koiravahtina koko viikonlopun. Oli kiva käydä taas Elviksen kanssa lenkillä. Otettiin toi meidän katti mukaan ja hyvin se tuntuu viihtyvän. Ei vaan taida uskaltaa päästää sitä yöks ulos kun tässä melkein pihalla on susi käyny. Onneks koira on sentäs tarhassa.
    Isoveikka tulee varmaan tänään käymään saunassa. Sitäkään ei oo aikoihin nähny.

Ikävä.