Chris Cornell- Arms around your love

Näin Pepeä tänään. Halasin sitä. Ja se todellakin tuntu siltä samalta ihmiseltä, jonka mä oon halunnu tuntea jo kauan. Se ilahtu ihan selkeesti kun näki meidät, hymy nous korviin ja halatessa se rutisti sillain tosi lujasti. Ainut vaan, se seurustelee ja sen tyttöystävä oli paikalla. Auts. Munhan pitäis olla onnellinen sen puolesta! Mutta hitot, mä en nyt vaan voi, mä haluun sen niin kovasti itelleni, mä oon niin pahasti koukussa siihen ihmiseen!
    Ainut mun kannaltahyvä asia tossa seurustelussa on se, että sen tyttöystävä on mua vuoden tai kaks vanhempi. Joten, antaa mullekin toivoa siitä, että mullakin vois olla ihan potentiaaliset mahdollisuukset siihen mieheen! Nyt vaan toivon, että kunkkuun mennessä tapahtuis jonkunlainen käänne ja mulle tulis tilaisuus yrittää, et tulisko meistä mitään...

Huoh, onneks mä en oo kännissä, vittuuntunu ja yksinäinen. Paskanmarjat.