Still- Waiting for this moment

Tyttö tulee tänään kotiin! Lähden ihan kohta sitä vastaan linja-autoasemalle. Kauhee ikävä ollu, mutta niin on kuulemma silläkin ollu mua. :) Tuli sellanen kivan lämmin tunne sisälle kun se ton sano. Lupas vielä viedä mut joku päivä alakertaan syömään kun oon ollu sen tukena ja turvana nyt viimeaikoina. Kuunnellu sen ihmissuhdesotkunsa ja muut. Vaikka mielelläni mä sitä oikeesti autan. Ja jos se auttaminen on sen kuuntelemista niin mä teen sen.
  Tässä on "ongelmana" vaan se, että mä oon niin saakelin ujo välillä sen kanssa! Mä oon niin huono tekemään alotteita, koska mä yksinkertaisesti mietin vaan liikaa. "Mitä jos se ei haluakaan?" "Entä jos kaikki meneekin ihan pieleen?" "En usko, että tuo vihjaus sitä tarkotti, että mä voisin suudella sitä." Ja sitä rataa. Kun osais vaan antaa mennä ja luottaa siihen vaistoonsa, mitä siinä tilanteessa pitäis tehdä. Useimmiten se onnistuukin, mut tää on taas näitä spesiaalitilanteita kun mä oon ihan rehellisesti sanottuna hukassa. Saakeli.
  Noh, kohta sen taas näkee. :) Kohtakohtakohta.
  Muuten mulla olikin aika loistava viikonloppu. Järkkärikurssillahan se suurimmaksi osaksi meni. :) Mutta ei haittaa yhtään, se on oikeesti niin hiton mielenkiintosta juttua, että ihan mielellään siellä kahdeksan tuntiakin istuu. Kouluttajahan siitä kurssista tietenkin mielenkiintosen tekee. Sen olemus, puhetapa, esimerkit ja muut sellaset saa mut ainakin viihtymään siellä. Varsinkin kun mä oon siellä se "esimerkkityttö", johon heitetään lähes kaikki naisiin liittyvät huomiot ja tilanteet ja sitten selvitelläänkin miten sellasissa tapauksissa toimitaan. Välillä tulee aika kovaakin huumoria, mutta mä en todellakaan ota sitä henkilökohtasesti, ihan vitsinä vaan. Tavallaan imartelee se, että se valitsi mut siihen "rooliin", koska kai se jostain sen huomas, että mä en ihan pienestä hätkähdä, loukkaannu tai muutenkaan ala vikisemään. Aika moni muu nainen siellä olis varmaan jo hiljentyny. ;) Ens viikonloppuna jatkuu kurssi loppuun ja sitten saakin nähdä, että miten mun järkkärikortille käy. :D